Monday, October 19, 2015

Siapa Shaklee

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Kali ini saya nak berkongsi dengan korang siapa Shaklee.


Shaklee percaya bahawa alam semula jadi mengandungi 1001 rahsia untuk kehidupan yang lebih lama, sihat dan produktif.

Kisah Shaklee ni bermula hampir 60 tahun yang lalu apabila Dr. Forrest C. Shaklee, dengan falsafah kehidupannya Living in Harmony with Nature® telah mencetuskan gerakan yang berterusan untuk membantu ke arah kehidupan yang lebih bahagia dan lebih sihat.

Hari ini, Shaklee merupakan syarikat pemakanan semula jadi nombor satu di Amerika Syarikat, dengan pejabat di seluruh dunia dan tenaga pakar terkemuka dalam bidang penyelidikan pemakanan. Shaklee melepasi dan melangkaui piawaian industri setiap masa bagi memastikan produk-produknya Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam.
Kata Shaklee:
Kami menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya.
Kami menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya.
Kami telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.
Turut dikumpulkan antara video yang menerapkan kisah Shaklee dan kata-kata Dr. Forrest C. Shaklee sendiri. Sila klik di sini untuk menonton.

Paling menarik, Shaklee juga menawarkan peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan dengan berkongsi produknya.

Sehingga hari ini, Shaklee telah membayar komisyen bernilai lebih USD $6.7 billion kepada para pengedar Shaklee (atau lebih dikenali sebagai SID, Shaklee Independent Distributor), dan bahagian yang lagi menarik ialah Shaklee menjemput korang juga untuk mengecapi manfaat memiliki perniagaan Shaklee korang sendiri.

Jika korang berminat nak jadi ahli pengedar Shaklee yang sah, korang boleh hubungi saya.


0 comments:

Post a Comment