Friday, March 24, 2017

Review Set Menyusu Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Hari ini saya ingin kongsikan bersama para pembaca beberapa review dari pengguna Set Menyusu Shaklee.
Para ibu hendaklah menyusui anak-anaknya selama dua
tahun penuh, iaitu bagi yang ingin menyempurnakan penyusuan.
(surah Al Baqarah ayat 233)
Mereka seperti saya, punya masalah penyusuan di awal penyusuan dan alhamdulillah Set Penyusuan Shaklee banyak membantu bagi menjayakan penyusuan selama 2 tahun. Syukur, ikhtiar menemui hasilnya. 
While breastfeeding may not seem the right choice for every parent, it is the best choice for every baby. ~Amy Spangler
Saya kongsikan ye.
Pertama, saya sangat berbangga melihat kegigihan Puan Noratikah ini, semasa mengandung anak ke-4 beliau telah berazam untuk menyusukan anak sepenuhnya. Berkat usaha dan niat, beliau berjaya menyusukan sehingga setahun lebih. Sedangkan anak-anak yang lain hanya mampu sehingga 6 bulan sahaja. 
testimoni set penyusuan shaklee noratikah
Anak ke-4 berjaya menyusu sehingga setahun lebih. Anak ke berapa bukan menjadi penghalang untuk mengyusu sepenuhnya susu ibu.

Kedua, menyusu anak kedua sehingga mengandung dan melahirkan anak ketiga. Alhamdulillah, ia terbukti berkesan dan membantu Puan Nor Ashikin sepanjang menyusu, mengandung dan melahirkan. Anda perlu cuba bagi mempercayai kata-kata Puan Nor Ashikin.
testimoni set penyusuan shaklee nor ashikin
Tambahan Cinch Tea untuk pastikan mata tidak terlelap sepanjang menjaga anak.

Ketiga, Puan Anisah berkongsi kegembira anak kedua tidak memerlukan formula milk(FM) setelah mengambil Alfalfa dan ESP. Extra bonus dari susu, mama cepat slim dan kulit cantik. 
testimoni set penyusuan shaklee anisah
BONUS!! Cepat slim dan kulit cantik. Cuba dulu baru tahu~

Keempat, Allah. Menangis kegembiraan pastinya Puan Shiema ini. Nikmat sungguh melihat hasil stok EBM ini bukan? Ini lah yang Mommy cari selama ini bukan? Stok cukup sehingga 2 tahun 4 bulan untuk Si Manja. Sungguh ia menjadi pengalaman terindah sepanjang hidup. Hak anak insyaAllah dapat ditunaikan sebaiknya. Alhamdulillah Ya Allah.
review set penyusuan shaklee shiema
Chaiyok!! 
Kelima, penatkan menjadi ibu menyusu. Kesihatan diri sendiri perlu diambil berat walaupun penat ya amat. Dengan set menyusu shaklee Puan Theresa rasa lebih bertenaga walaupun sering tidak cukup tidur. Susu yang dihasilkan jugak pekat dan Si Manja cepat kenyang. Set Penyusuan Shaklee memberi gizi dan nutrisi yang diperlukan setiap hari kepada Mommy, tidak terkejutlah Puan Theresa dapat segala manfaat yang bergini. :)
Mother's milk, time-tested for millions of years, is the best nutrient for babies because it is nature's perfect food. ~Robert S. Mendelsohn
review set penyusuan shaklee theresa
Mommy sihat, Susu berkualiti
Tahniah buat Puan Nurul Hazimah, pengalaman menyusu anak sulung yang membahagiakan, mengembirakan. Jika mahu, segalanya boleh. 
review set penyusuan shaklee nurul hazimah
Bekerja bukan penghalang untuk berikan titisan emas buat Si Manja.

Selama 5 tahun saya bersama Shaklee, belum pernah lagi mendengar rintihan ibu menyusu letih, lemah tak bermaya jika Mommy disiplin dalam pengambilan vitamin-vitamin ini.
review set penyusuan shaklee suriyana
Susu Berkualiti! antibodi anak sangat baik, susah nak sakit. Bukankan itu yang Mommy cari?

Apa yang Mommy perlu faham bagaimana Set Penyusuan Shaklee membantu Mommy cergas, tidak letih, susu meriah dan berkualiti adalah Mommy perlu cukup nutrisi. Seperti Puan Kam Haryatie ini.
review set penyusuan shaklee kam
Amazing! Menyusu dan menambah baik tahap kesihatan diri.

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya. Saya akan membantu anda turut berjaya.
Aziana SID 908133
No Tel 012-3687395
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
Coach Susu Berkualiti
Shaklee Bandar Seri Coalfields & Shaklee Sungai Buloh


3 comments:

  1. salah satu cara untuk milk booster.

    ReplyDelete
  2. salam perkenalana...singgah sini jap :http://mylittlepad-syifa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. memang suka amalkan set menyusu ni

    ReplyDelete