Tuesday, January 28, 2014

Good Bye Air Bergas... Welcome Performance Drink

Sarapan istimewa setiap hari sebelum memulakan urusan2 dunia. Performance Drink Shaklee yang sangat umph!! Memberi tenaga untuk kekal cergas sepanjang hari...

Resepinya... Performance Drink mix Energizing Soy Protein..Kalau x pun Performance Drink plain bancuh dgn air sejuk... Nyaman sekali...Jom kita selongkar satu persatu apa kelebihannya...

Kelebihan Performace Drink shaklee:

1. Ia terbukti secara klinikal dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air.
2. Performance Drink mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih byk tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain. wow!
3. Campuran Elektrolit OPTI-LYTETM proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum. Antara electrolit utama dalam badan adalah sodium ion, chloride ion, magnesium ion, calcium ion, potassium ion. Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yang digunakan oleh saraf2 dan otot2 badan.
4. Terbukti secara klinikal: ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Drink shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.
5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

Walaupun Ana bukanla atlet tapi tuntutan harian dah macam mengalahkan atlet... :) Jadinya sangat memerlukan Performance Drink Shaklee ni... Pada anda semua yang juga bukan atlet, Suri rumahtangga sepenuh masa, bekerja di opis yang hari2 ulang alik beratus km seperti Ana, boleh try test Performance Drink Shaklee ini..

Jom menuju gaya hidup yang lebih sihat dengan Perfomance Drink... Selamat tinggal air bergas...


Kekal bertenaga sepanjang hari...
_____________________________________________________________________________________________

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Sebarang persoalan boleh contact Ana ye...

Hubungi saya: 

Noor Aziana Mohd Salleh
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 908133
Email: nooraziana.mohdsalleh@gmail.com
SMS/Whatsapp: 012 3687395
COD: Ijok-Damansara-Shah Alam dan kawasan-kawasan berhampiran


0 comments:

Post a Comment